{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عب نداره معلمعلی ما همیشه امتحانارو میرینیم🤌🏻

عب نداره معلمعلی ما همیشه امتحانارو میرینیم🤌🏻
دیدگاه ها (۱)

یاد چی افتادین؟....اره...همونو میگم👩🏿‍🦯

ولی این کرکترا>>>>>از کل آدمای دورم بهترنننننننن

دیشب شوهرش نکردتش🌚🤌🏻

مدیر: بیلاخخخخخخ👍🏻🗿

باهاشون زیاد بیرون نمیرم ولی همینن😂✨فرزندانم هستن عب نداره🍻

اگر همچین دختری/پسری با این مشخصاتی

واسه اونایی که گریه نمیکننمیخواستم بگم حاجی دمت گرم که انقدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط