{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشبحالت انکه رفتی....

خوشبحالت انکه رفتی....
چون بعد از تو قرار نیست دیگه هیچکس این ورژن منو ببینه🙌🩷
دیدگاه ها (۲)

نمیشن...🙌

میدونی چیه ؟!اونی که قدرتو ندونست یه روز تو حسرت داشتنت میسو...

‌-وَقتی‌دورِت‌خآلی‌شُد،‌میفَهمی‌کیو‌بآختی....❤️‍🩹👋

غرورم حفظ‌ میکنم، هم‌ آدم‌ زیاده هم‌ زمان!️....🍃🧡

سه چیز که هیچوقت هیچکس توی زندگیش قرار نیست ببینه😁:

کسی منو نمی‌فهمه.و هیچوقت هیچکس قرار نیست درک کنه. که چی تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط