{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایزانا بد نبود زندگیش اون رو بد کرد:)

بمیرم💔
دیدگاه ها (۰)

سنجو و مایکی

پایان فعالیت

اگه دوست دارین اهنگه شم بزارم

اره که مو هاست بلنده

دوست دارم وقتی که مردم مثل ایزانا بمیرم...کاش حداقل بتونم با...

ویو کیساکیکنار ایزانا نشسته بودم بالای یه ساختمون بودیم که ا...

ایزانا بد ذات نبود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط