{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی چرا بغل کردن زیباست؟چون قسمت راست بدن قلبی وجود ند

میدونی چرا بغل کردن زیباست؟چون قسمت راست بدن قلبی وجود نداره، پس خالیه، و وقتی بغل میکنی، اینجوری هردو قسمت سینت قلب داره، پس این حس کامل بودنه :)
دیدگاه ها (۰)

اینم از سوسعم گشنگم ❤🫀🤤اصکی ممنوعه ❌❌

شوهر که گیرم اومد...😂

دخترا جواب بدین😂😂💝💝

میگن قلب که استخوان نداره پس چی شکسته میشه؟؟ مگه یک گوشت هم ...

برم گریه کنممممم

عشق دردناک²p¹³+خواهشا منو ددی صدا نکنید!و ایشون خانم این عما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط