{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این سکانسش خیلی غمگین بود

دیدگاه ها (۰)

فقط یه کیدامر درد سریال اولی رو میدونه

فقط یه کیدامر درد سریال اولی رو میدونه

این سکانسش خیلی خوب بودددددد#جواهر_بخش_ای

این انیمه هر سکانسش یه شاهکاره...

ولی سکانسش✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط