{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی بازم عاشقتم ننه💔😂🗿

ولی بازم عاشقتم ننه💔😂🗿
دیدگاه ها (۴)

حقققق+++++

واییییی🤣🤣🤣🤣

اصلا عالیییییییی

ولی خدایی ساعدی نیا حقش این نبود...

بازم ازینا: *ویسگون بخدا الان با دمپایی ننه باجی میام دنبالت...

بازم ادیت از کراشم.ورود هیز و ننه جنده ممنوع😃🗣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط