{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این‌اهنگو‌دوس‌دارم:)🖤

این‌اهنگو‌دوس‌دارم:)🖤
دیدگاه ها (۳)

برایه‌قلب‌دیگ....🖤

این‌دوسته‌تهیونگه‌ک‌‌تهیونگ‌باهاش‌اومده‌بود‌تا‌دوستش‌اودیشن‌...

من‌دوستت‌نیستم!:)

_گاهی‌وختاهم‌دلم‌میخاد‌گم‌بشم‌تو‌تنهاییم...._تا‌شاید‌خوده‌وا...

قابلیت دارم بپرستم این اهنگو🤎✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط