{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قطعا دیگه زنده نیست...

قطعا دیگه زنده نیست...






























































































































































































































































































































































































































⋆⭑


























































































⋆‌
ینی من مردم؟:)))))))
دیدگاه ها (۰)

قاضی !

ولی من عاشق این اخلاقمم :))))

صداش :)

میگن" کویر یه جنگل بوده "کهبه بارون گفته "دوستت دارم"!

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

آدمی تو زندگانی در اوج جوانیش حس پیری بهش دست بده این دیگه ص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط