{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چجوری در اینده به بچم بگم عشق اولم باباش نبوده؛ اهنگ ب

من چجوری در اینده به بچم بگم عشق اولم باباش نبوده؛ اهنگ بوده؟😭🎀
دیدگاه ها (۲)

گووووووز

ولی من راجبت به چت جی پی تی گفتم...:))

انگار صدام در میاد ولی انگار در نمیاد...

☆منظورت چیهه؟معلومه که عشق اولم یه پسر نبوده...ولییی فوتبال😭...

"شاید.. دیدمت در اینده"#کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط