{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم طاقت نیاورد باید یه چیز میزاشتم🥲

دلم طاقت نیاورد باید یه چیز میزاشتم🥲
دیدگاه ها (۰)

حس خوب🤍

اینم برای کسایی که میگن صدای تهیونگ زشته فشار بخورید

امتحانات خرداد نزدیکه

💜❤🤎

آخدا دامیانم طاقت نیاورد😚😚😘

دلم برای روزایی ک پست میزاشتم لایک میخورد تنگ شده بوددددد🫠🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط