{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی نمیدونه دارم چه تلاشی میکنم تا زنده بمونم اما اگه دید

کسی نمیدونه دارم چه تلاشی میکنم تا زنده بمونم اما اگه دیدی رفتم و تا چند روز یا وند هفته ازم خبری نشد....متاسفم واقعا متاسفم...🪦🪽🚬
دیدگاه ها (۰)

قول میدم دیگه عاشقت نشم...نیشه فقد برگردی؟🫠🤞🏻🪽

امیدوارم🤞🏻🪦

حیف که مدرسه تموم شد حالا به کجا پناه ببرم://

قدرمو بدونید چون قراره از اول شروع کنم اما بدون قلب🚬🪽

بچه ها اسلاید بعدی اکانت دوستمه

احساس میکنم که زیاد قرار نیست زنده بمونم...خیلی سرم گیج میره...

بچه ها یه خبر بد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط