{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواندن دوباره کتاب پایان را تغییر نمی دهد...📖📚✨️

خواندن دوباره کتاب پایان را تغییر نمی دهد...📖📚✨️
دیدگاه ها (۰)

عادی ترین انمیشنی که به عنوان یه دختر تو بچگی عاشقش بودم 😅🇫🇷

وَقتـے# شُـعور و شَخصیتـ نَداری #انتِـظار اِحترامـ# نداشتـه ...

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...

-‌برآی‌کسآیی‌تِراپیست‌بودم؛که‌نیآز‌به‌دامپزشک‌داشتن.

سلامت فکری خود را باکتاب خواندن، خواندناندیشه‌ها حفظ کنید..

به من نیاموزید خواندن کلمات را..من از خواندن کلمه ها چیزی نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط