سوال پست:مدرسه رو دوست داری؟
سوال پست:مدرسه رو دوست داری؟
جواب خودم:اگه چیزی به اسم همکلاسی وجود نداشت اره عاشقش میشدم
جواب خودم:اگه چیزی به اسم همکلاسی وجود نداشت اره عاشقش میشدم
- ۳.۴k
- ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط