{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصه، قصه‌یِ حق‌خواهی است؛

قصه، قصه‌یِ حق‌خواهی است؛

و این آتش، آغازِ پایانِ تاریکی.
دیدگاه ها (۰)

خواستم بگم من هنوز زنده ام

گفتند چیزای قشنگ زمان میبره .اما زمان بهم ثابت کرد که زمان چ...

اخییی😂😂

و قصه ی انجین و هیسونگ اینجا به پایان میرسه:)❤️‍🩹

دوست داشتنت نه خیالِ...نه آرزو..!تنها، قصه ی درازییه که پایا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط