{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دیگه یه گرگ بارون دیده م!

من دیگه یه گرگ بارون دیده م!
دیدگاه ها (۰)

#غمگین

#غمگین

بگو چرا رفتی قلبمو شکوندی؟!(:#غمگین

فکرت منو میکشونه دم پل نده هل(:..!#غمگین#علی_یاسینی

من همیشه بد نیستم بستگی داره تو کی باشی برام..!من دیگه یه گر...

تا حالا رعدوبرق و بارون کربلا رو دیده بودی

رها کردن سخت تر از رها شدنه؛کی میدونه آدم چی میکشه تا خودشو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط