الهی تنتون ازناز طبیبان در امان باشه..بزرگترین نعمت سلامت
الهی تنتون ازناز طبیبان در امان باشه..بزرگترین نعمت سلامتی و آزادی هست..الهی هرکه ازاین دونعمت در عذابه..خدا خودش رحم کنه بهشون..🙏🌸🙏🌸🙏🌸🙏🌸🙏🌸🙏
- ۷.۲k
- ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط