{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم من واقعا شخص بی دغدغه و خوشحالیم

با هزار تا بدبختی و مرض و جنگ و در خاورمیانه بودن و کلی آدم احمق
تنها ناراحتیم اینه که چرا تابو و رنبو ازدواج نکردن
دیدگاه ها (۰)

نام

کهکشانی جدی خداست

my sadness

دو کراش به به دو کراششششش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط