{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_باید‌ رهات‌ کنم:)♡

_باید‌ رهات‌ کنم:)♡
دیدگاه ها (۸)

_اما‌دیگ‌نمیخام‌اون‌دختر‌باشم..!

🖤💫

_ازم‌نخادوست‌داشته‌باشم!_من‌فقط‌میتونم‌عاشقت‌باشم...♡[خاطرات...

کراشتونو‌تو‌ی‌جمله‌توصیف‌کنین~کام‌¿¡~

هیچوقت رهات نمیکنم :)))@ti_m_e

سایه خودتم تو تاریکی رهات میکنه💤🧠

شجاعت به این میگن!! باوجود اینکه میدونی حرومزاده ها رهات نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط