{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای همگاننننن گپ بزنمممم یا نزنمممم؟؟؟؟

ای همگاننننن گپ بزنمممم یا نزنمممم؟؟؟؟
دیدگاه ها (۷)

🤍☄️🐻‍❄️

نیازمد ب کسی ک این ستو باهاش برم 🐻‍❄️🤍

قفلی جدیدم :

بیوم برگشت به همون چیزی ک باید می گشت☁️🫧

چرااااااااااا چتتتت خرابهههههههه من میمیرمممم اگه با اون یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط