{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دردعشق خیلی سخت اس ...خداره شکر ما تاالآن عاشق نه شدیم 😂

دردعشق خیلی سخت اس ...خداره شکر ما تاالآن عاشق نه شدیم 😂
دیدگاه ها (۰)

دلتنگم دیدار تو در مان من است

پشمام خدا رو شکر تو دو روز ۱۰ تایی شدیم😅خیلی خوشحالم کردید م...

🌼غدیر🌼شکر خدا که اهل غدیر علی شدیم💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط