{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خل بوشم سرگل بوشم یک مازرون بلبل بوشم

🤪🤪🤪🤪😜😉😄😄😄
دیدگاه ها (۴)

بهبه ببرداشت ممیوه خوش مزه بلوری خوش طعم

سبزی شکم پری مازندران خوش مزه عاليه

حالا خوب آرزو میکنم برای همه فالور ام حال دلتون خوش

سرصوایی نم نم وارش بی وفا اونجه ته دری و نزنه وارش بی

جان مازرون دا بگردم

بنال ای بلبل در چمن و گلاز بوی گل مست استبلبل خوش خوان🍃🕊️

یکی از عادی ترین پیام های یه ک*خل :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط