{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#استوری

#استوری
در من ترانه ای نبود ، تو خواندی
#pofoli
دیدگاه ها (۰)

#استوری میگویم که میگذرد ....@pofoli

#استوری دنیا همیشه قشنگ نیست ......#pofoli

#استوری میخواهمت تا نهایت ویرانی#pofoli

همیشه تنها بودن قشنگ نیست

آنقدَر از تو نوشتم همه جا پیش همهقصّه ی شاعری ام یکسره دیوان...

میگم شما اسم مانهوایی که ایشون توش هست رو میدونید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط