{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا میخام

اصلا میخام
زندگی رو
برعکس بگیرم...
دیدگاه ها (۰)

هی زندگی زندگی زیباست

حسم به آدما نمه نمه رفت

پوتک خداس:)))))))))

حرفاتون....حرفاتون بیشتر از چیزی که فکرشو میکنید داغونم میکن...

این متن درس زندگی آدم های خوبه خیلی قشنگه دخترا اصلا غر نمیز...

حاجی اومدیم زندگی کنیم!ولی برعکس زندگی مارو کرد😐😅

من با تو زندگی کردن و تو این زندگی میخام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط