{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صداش زدم جواب نداد.. 🥀

صداش زدم جواب نداد.. 🥀
دیدگاه ها (۰)

آسان بگیرید تا برشما آسان بگیرند

#دلنوشته_خاص

#استوری

#معنی تنهای🖤🤍

رو صداش بد کراش زدم🥲

فیکYou are realویو ات ساعت یک شده ولی چرا از جونگکوک خبری نی...

محفل خاله نوآ🩰(خب انگار اونجوری جواب نداد اینجوری میریم جلو)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط