{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه برام مهم نیس کی ناراحتم میکنه یا دیگه باهاش باشم یا

دیگه برام مهم نیس کی ناراحتم میکنه یا دیگه باهاش باشم یا نباشم
دیدگاه ها (۳)

هرکی جوابو میدونه بگه 👀

🙂🙂

گوش کن اکس قشنگم

دیگه برام مهم نیس

وقتی دیدی ازت ناراحت شدم بدون برام مهم نبودی کسی که برام مهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط