{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این گنگ کی بوددددد

این گنگ کی بوددددد
اسم اهنگ البته اهنگ که نیس هرچی خلاصه
یه چی بگم😂😂😂😂
صداش مث گوزه😂😂😂😂😂😂😂😂🔪🔪🔪🔪🔪🔪
دیدگاه ها (۲)

☻☻☻

این دوتااااا...اسم‌اهنگ؟

ولی من سومون رو با هانا شیمپ کرده بودم...

واییی قوبونش بلم عسیسم

چی بگم والا دیگه حسرتی تر از من رو این زمین نیس

این اهنگ جدید تتلو: 🛐🛐🛐🛐اسم اهنگ: "رفتم که رفتم" نمیدونم چرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط