خب خب انگار وقت رفتن ما هم رسید ...
توی این یه سال ، با بن کردن حدودا چهار تا از اکام ریدین به کل زحماتم با بچه سال بازیاتون و عقده ای بازیاتون
ولی به هر حال وقت رفتن منم رسید
واقعا از وقتی تیک تاک نصب کردم فهمیدم اصلا اینجا موندن به خودمو ادیت هام خیانته
چرا باید توی یه اپ بمونم وقتی یکی از هنرش میزاره و نهایتا سی تا لایک واقعی میگیره وقتی یه نفر با ***شعر ترین پست ممکن دویست تا لایک میگیره؟!!
جایی که پست هات حتی دیده نمیشن و کسی که این اپو ساخته داره از موضوع نشون دادن پست هات به یکی دو هزار نفر که فکر هم نمیکنم اون عدد واقعی باشه سو استفاده میکنن و پول در میارن؟؟ وقتی نشون دادن پستام به کسایی که سلیقشون با پستام یکیه وظیفشونه چرا دقیقا باید این کارو بکنن؟!!
به هر حال ، امیدوارم بعد من شما رو ریل ترین جیهوپ / ویولت / لیام واقعی صدا بزنن ،
دیگه اینجا هیچگونه فعالیتی ندارم مگه دلی برای نسبتام پست بزارم از ادیت هام اونم توی اک کیرولم
امیدوارم واقعا به کار هایی که توشون استعداد دارین برسین و توش بهترین باشین و وقتتون رو با توهم ایدل بودن یا اینکه خیلی اینجا ادم خاصی هستین و بقیه باهاشون مشکل دارن و... کنار بزارین
چون زورم به پشه هم نرسیده مخصوصا اینجا ، و حتی بعد بدون دلیل بن کردن پیج هام با اینکه کاملا میدونستم کار کیه حتی طرف رو گزارش هم نکردم...
بدرود ، حداقل خاطراتمون انقدر هم بد نبودن مگه نه؟:)
ولی به هر حال وقت رفتن منم رسید
واقعا از وقتی تیک تاک نصب کردم فهمیدم اصلا اینجا موندن به خودمو ادیت هام خیانته
چرا باید توی یه اپ بمونم وقتی یکی از هنرش میزاره و نهایتا سی تا لایک واقعی میگیره وقتی یه نفر با ***شعر ترین پست ممکن دویست تا لایک میگیره؟!!
جایی که پست هات حتی دیده نمیشن و کسی که این اپو ساخته داره از موضوع نشون دادن پست هات به یکی دو هزار نفر که فکر هم نمیکنم اون عدد واقعی باشه سو استفاده میکنن و پول در میارن؟؟ وقتی نشون دادن پستام به کسایی که سلیقشون با پستام یکیه وظیفشونه چرا دقیقا باید این کارو بکنن؟!!
به هر حال ، امیدوارم بعد من شما رو ریل ترین جیهوپ / ویولت / لیام واقعی صدا بزنن ،
دیگه اینجا هیچگونه فعالیتی ندارم مگه دلی برای نسبتام پست بزارم از ادیت هام اونم توی اک کیرولم
امیدوارم واقعا به کار هایی که توشون استعداد دارین برسین و توش بهترین باشین و وقتتون رو با توهم ایدل بودن یا اینکه خیلی اینجا ادم خاصی هستین و بقیه باهاشون مشکل دارن و... کنار بزارین
چون زورم به پشه هم نرسیده مخصوصا اینجا ، و حتی بعد بدون دلیل بن کردن پیج هام با اینکه کاملا میدونستم کار کیه حتی طرف رو گزارش هم نکردم...
بدرود ، حداقل خاطراتمون انقدر هم بد نبودن مگه نه؟:)
- ۵۹۳
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط