{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست دارم...

دوست دارم...
با اینکه بد ترم شدی..!
دیدگاه ها (۱)

دلم یه جشن واقعی میخواد... بدون دورویی و بدی...!

نه میگم برگرد...نه میگم اینجا..خوبه بی تو..!

اصلا بعد هر سربالایی... سرازیری در کار نبود...!

دیدی...!

تا فهمیدی دوست دارم:)بد تا کردی با قلبم...!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط