{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افرین👏🏻افرین 👏🏻تونستی خیلی زیبا بهم بفهمونی که دیگه حق ند

افرین👏🏻افرین 👏🏻تونستی خیلی زیبا بهم بفهمونی که دیگه حق ندارم به کسی اعتماد کنم🥀💔👏🏻
دیدگاه ها (۱)

من اینم دیگه💔

اما بازم قول دادم قوی باشم😁

🥀💔🚬

Happy birthday too you hobi🥳🥳

لایک یادت نره کیوتم

آره درسته دیگه به کسی اعتماد ندارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط