{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی بد ترین قسمت رابطه کجاس؟

میدونی بد ترین قسمت رابطه کجاس؟
اونجا که تو رابطه فقط تو تلاش میکنی رابطتون بهتر شه پایدار بمونه اونجاس که همیشه تو اول پیام میدی همیشه تو بهش زنگ میزنی و همیشه تو حالشو میپرسی و همیشه بهش فکر میکنه حتی تو بد ترین شرایط در حال فکر کردن به اونی والی اون به تخمشه اصلا میدونی چیه؟
بد ترین قسمت رابطه اونجاس که نمیدونی واقعا دوست داره یا میخواد ازت سواستفاده کنه :)
دیدگاه ها (۲۱)

اوهوم

سلام بچه هامن میخوام کلا از ویسگون برمکلا از همه جا میخوام ب...

مامان...میدونی چیه؟ازت خسته شدم!خسته شدم از اینکه من باید هم...

سواد رابطه عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط