{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صداش خوبه یا نه

صداش خوبه یا نه
دیدگاه ها (۰)

که تو کثافتی اهنگ غمگین

منو از آرامشم کشوندی تا جنگ زاتی دلبسته بودم به یه مشترند خر...

کلیچ عاشقانه

تو کامنت نظر بدین لطفا

تناسخ من به عنوان یک اسلایم..

صداش خیلی خوبه💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط