{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


کاکتــوس رو آب زیادی خراب می‌کنه آدمــارو محبت!
دیدگاه ها (۲)

فقط اونی که زد تو سر پسره😂❤《من در خطر نیستم ، من خود خطرم☠👻️

بپرسین😊

سخته سرد باشی و بخوای گرم بخندی..:)🤘🏻🖤 ️

محبت زیادیهمیشه آدما رو خراب میکنهگاهی آدما میرننه برای اینک...

این آهنگ حالمو خراب می کنه

پس اون محبت زیادی رو فقط خرج آقا امام زمان عج بکن و بدون بدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط