{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌بعضیا ارزش انتقام گرفتن ندارن

‌بعضیا ارزش انتقام گرفتن ندارن
پس بیخیال شین باش؟! 😊🖤
دیدگاه ها (۱)

و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی☺️🖤

🙃🖤

🙃🖤

کاش☺️🖤

#حق

لیاقت اردم رو ندارن بعضیا... #ایسو

بیخیال من شین برین....🥀💔👋🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط