{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا ادی خیلی حیف بود برای مردن

آقا ادی خیلی حیف بود برای مردن
دیدگاه ها (۹)

حیف اقا که ببنیدید به ظریف ذلیل خائن نادان احمق که بدرد اسب ...

ادی جزو کساییه که برای مرگشون خیلییی گریه کردم 😭

ادی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط