{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بر فرزندان بی تی اس

سلام بر فرزندان بی تی اس
دیدگاه ها (۱)

یعنی من برم دهن دولت رو بگاااا بدممممم

نامجون از نظر من زیبا ترین لیدر و بهترین لیدر در تمام جهانه

سلام من چیکیتا هستم .....و فن بی تی اس هستم .... میشه منو دن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط