{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در هر شرایطی باید همدیگر رو درک کنیم و خودمونو جای طرف مق

در هر شرایطی باید همدیگر رو درک کنیم و خودمونو جای طرف مقابل قرار دهیم...!
دیدگاه ها (۰)

.🦋🌸👭💜✨.

پروفایل های جذاب:)🦋✨؛

این جمله ها تاثیر داره رو حالت🌸🦋✨

پس نباید همدیگر رو ترک کنیم.....

📍باید عامۀ مردم و تودۀ مردم را مبنا قرار دهیم🔻هرچقدر می‌توان...

بعضی وقتا چقدر...🖤🥀 نبود یه آدم باعث میشه کم بیاری:)دیگه بای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط