{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ رابطه با خودت...

دیدگاه ها (۰)

✲ یک شب بدون گریه نخوابیدم...

✲ هیچکس منو درک نمیکنه... !

✲ مهم نیست چی پیش بیاد من تا آخرش باهاتم... :)

✲ ادامه بده و برو دنبالش...

زندگی#رابطه#معایب#پذیرش

خودشناسی مهمترین اصل هر فرد خانم ها

تنهایی سالم بهتر از رابطه زورکیه مرسی عمو :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط