{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای دل ؛ بیا که ما به پناه خدا رویم ........ ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
همانا اجابت ها در دستان خدا ست ۰
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ۰
سلام بر زینب کبری س ۰۰۰
دیدگاه ها (۰)

پناه بر تو که بی واژه مرا می شنوی .‌‌‌......... ۰

وقتی دلبر داری ، باید از بقیه دل برداری ...... !

غیر از خدا نیست کسی در دو جهان هم نفسی ۰

جهان بی تو : چیز ی نیست ، جز تکرار یک تکرار ۰

و هر کس ب حسین پناه آورد امان یافت

برای هدایت و یاوری پروردگار ت کافی ست

قرار همیشگی ما ، کنار مهربانی های امام رضا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط