{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپشن مهم

نیاز به اد دارم توی کانال روبیکام هرکسی عضو هست و میخواد اد من شه توی کامنت ها بهم بگه و من توی پیوی ایدیم رو بفرستم
لطفا یکیتون هم اد من شه
⠀⠀⢀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀ ⠀⢠⠏⠀⢸⠀⠀ ⠀⡴⠒⣆⠀
⠀ ⠀⢸⡀⠀⢸⡆⠀ ⡼⠁⠀⡇⠀ Z
⠀⠀⣠⠃⠀⠀⠉⠉⠁⠀ ⠀⢸ z
⠀⢠⠇⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠈⡇⠀
⠀⠘⣆⠀◜⠀ 𖡔⠀ ◝⠀⣰⠃⠀
⠀⠀ ⠈⠙⠒⠲⠶⠒⠚⠋⠁
دیدگاه ها (۰)

حق

حق

مدیر تلندپاپ ::اعطلاعیه ::ایزول عضو قبل گروه نیوایو از گروه ...

کپشن مهم👇🏻(سلام فرشته هام خیلی از دستتون ناراحتم من هر طور ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط