{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥀وقتی که بارون نمیاد...

🥀وقتی که بارون نمیاد...
دیدگاه ها (۲۷)

https://wisgoon.com/darkcarnage🚬🗿

ما فرزندان کوروشیم

یه کاسه ای عادی😍

سعودی نساییدم

ᶠᵃˡˡᵒʷ...?زندگی رو وقتی که فن بیلی نبودم یادم نمیاد :)

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم ن...

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط