{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سادع نیس!!

سادع نیس!!
دیدگاه ها (۱)

نیمه شب.. بی صدا.. اشکام روی نامه ها!

اوخودااا توپولو؛!

بدترین حس هایی که هممون تجربه کردیم!!

اگه میخاست خودش تا الان پیام داده بود..

هیچی [زشت] نیس ماریان توی دنیایی که عشق (نیس)..

#خودت بآش؛ اگر کسئ خوشش نیآمد مهم نیس اینجآ کآرخآنه ئ مجسمه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط