{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا صبحی رو با هیچی عوض نمیکنم تو سچشیف ظهر ادم فقط عذاب

اصلا صبحی رو با هیچی عوض نمیکنم تو سچشیف ظهر ادم فقط عذاب میکشه
دیدگاه ها (۸)

حوصلم سر رفته😔😔🙂🙂😭😭

بی شرف چه ذوقی کرد😭😭😭😂😂😂

راستی شست تایی شدن مبارک

یونجونم خیلی خوشگله

جوری که توی کمتر چیزی و تقریبا هیچی دخالت نمیکنم اصلا دخالت ...

دیگه کلا هیچی رو تعریف نمیکنم

✦ ⁺ ࣪ ꪆ قشنگ تر‌ از تو؟! چی قشنگ تر از تو معبودمچی قشنگ تر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط