سؤال پست: از این بانو بزارم براتون !?
سؤال پست: از این بانو بزارم براتون !?
یه چیز دیگه... من باز لیسا میشم، همین :)
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
یه چیز دیگه... من باز لیسا میشم، همین :)
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
- ۲.۲k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط