{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه بزرگ شدن تلخی...

چه بزرگ شدن تلخی...
دیدگاه ها (۰)

هعییی...🖤

تموم شد...ببین اره درسته ما هنوز جونیم کلی اتفاق های خوب پیش...

صداش...

طنزه ولی بدجور تلخه:تلخ به تلخی هوای ایرانتلخ به تلخی خون جو...

می‌گذره با تمام تلخی هاااااا

چگونه شیرین بنویسیم تلخی این جهان را#silent

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط