{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی که همه از ما انتظار دارن ولی ما حق نداریم از بقیه ان

چیزی که همه از ما انتظار دارن ولی ما حق نداریم از بقیه انتظار هم چین چیزی داشته باشیم 🖤💜
دیدگاه ها (۱)

جوری که بقیه قلبم رو نابود میکنن.وانتظار دارن که من ناراحت ن...

میای که گربه دوست دارن لایک یادتون نره

ماکه نداریم خوش بحال اونایی ک دارن

جدی انتظار دارن تقلب نکنیم؟🤡🎀

(فمیلی شیطان کش داریم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط