{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«الان که وابستت شدم میزاری میری»!؟🖤

«الان که وابستت شدم میزاری میری»!؟🖤
دیدگاه ها (۱)

حکایت خیلیاست...

شدی عوض شدی عوضی......💔🥀

اگه یه روز داشتی برای یه نفر میمردی نذار بفهمه!؟اگه بفهمه می...

صداش...❤️# خوانندگی

الان که وابسته شدم میزاری میری🖤🥺

این پسر کوچولوی خوشگلو گوگولیم بعدا باهاش اشنا میشین

داداش من وابستت شده بودم بیا اینجا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط