{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم بايد يکيو داشته باشه!!

آدم بايد يکيو داشته باشه!!
وقتی نگاش ميکنه تو دلش بگه: خدايا مرسی که دارمش : )😍🧚🏼‍♀️🤗
دیدگاه ها (۱۲)

🤗😍

دوباره هم تولدم مبارک 🤣🎂😍

تولدم مبارک 🦋🎂

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

چه کنیم ادم به یچی دلش خوش باشه باید بهش هم وابسته باشه و در...

کاش آدم یکیو داشته باشه هر وقتی حالش خراب بود و دلش گرفته بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط