{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا باریکلا-

بابا باریکلا-
حاجی حس میکنم برا اوسیم ابرو نزاشتم🗿
اول که فمبویش کردم🗿
بعد یهو اصن یجوری شد- (furry🥀)
بعد لباس مید دادم بش_
بعد درانک فلیکس رو اختراع کردم_
بعد با نصف تاریخ شیپش کردم_
الانم که رقص نودل_
عالیه
خوشحال باشین که اوسی من نیستید
(از لبخندش تو فیلم معلومه داره عر میزن_)
دیدگاه ها (۲۵)

رابینداداشچطوریتویکامنتا💔

عاشق روبلاکسم_

ابری با احتمال بارش بابک رهنما

عهمارت کولاب با دوستممن لاورا رو کشیدم اون دیلgame: rusty la...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط