{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لِه شُدیم زیرِ آوارِ ناگفتهِ هامون.️

لِه شُدیم زیرِ آوارِ ناگفتهِ هامون.️
دیدگاه ها (۰)

همیشه من که نیستم کنارت خنده باشه 😊😥

بهترین روکا؟نارین فور اوار!فور اوار!فور اوار!اوار!آوار!آوار!...

شاید خودمون تموم شدیم نه غم هامون:) 💔🤏🏻

عاشق گاد اوار هستم با افتخار☠️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط