{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلییی خوب بود

🥺من یه داداش مثل گیوتارو میخوامم😭🫡بجای یه داش بزرگ تر دو تا گوه کوچیکتر دارم😭
دیدگاه ها (۲)

سختی نیس مرا...

سناریو بلولاک

اگو ی بی شرف بی نامو... فانوس

نگاهیم به کراش بی ابرومون هم بندازیم

بااینکه یه داداش کوچیکتر دارم ولی همیشه ارزو داشتم یه خواهر ...

ای کاش یه داداش از خودم بزرگ تر میداشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط